پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181949
اين طرح نشان از اراده جدي مجلس در دفاع از حقوق مسلم هسته اي ملت دارد
تاریخ انتشار : 1394/04/03 11:20:25
نمایش : 1500
يزدان جلالي گفت: اين طرح نشان از اراده جدي مجلس در دفاع از حقوق مسلم ملت و ايستادگي آنان در برابر زياده خواهي هاي آمريکا و دول مستکبر غربي دارد و در صورت به تصويب رسيدن با همين شرايطي که فعلا در اين طرح به آن تصريح شده است، اقدام موثري در پشتيباني از دولت و تيم هسته اي در مذاکرات با ۱+۵ خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز، يزدان جلالي کارشناس مسايل سياسي با ابراز خرسندي از حرکت مثبت نمايندگان مجلس شوراس اسلامي در خصوص طرح الزام دولت به صيانت از دستاوردهاي هسته اي کشور در مذاکرات با ۱+۵ گفت: با توجه به اقدامات نمايندگان سنا و کنگره آمريکا، بسيار ضروري بود که مجلس ما نيز اقدام درخوري براي حفظ و حراست از توانمندي هاي هسته اي کشور نشان دهد که با طرحي که نمايندگان محترم در نظر گرفته اند، تا حدود زيادي از ضايع شدن حقوق ملت ايران و زحمات دانشمندان ما جلوگيري مي شود.

وي ادامه داد: اينکه مجلس دولت را ملزم به حفظ حق تحقيق و توسعه در مباحث علمي براي دانشمندان و عدم اجازه به ۱+۵ يا آژانس انرژي اتمي - به عنوان جاسوس رژيم صهيونيستي و آمريکا - در بازرسي از اماکن حساس و نظامي و مصاحبه با دانشمندان کشور نموده است، داراي اثرات بسيار مثبتي براي حفظ استقلال و امنيت کشورمان است.

اين کارشناس مسايل سياسي افزود: از سوي ديگر اينکه مجلس از دولت خواسته است هر ۶ ماه يکبار گزارشي از روند مذاکرات و اقدامات انجام شده در ارتباط با مسايل هسته اي را به مجلس ارائه کند، کمک شاياني به شفافيت مذاکرات و مباحث اتمي مي کند و از مشکلات احتمالي اي که ممکن است در آينده به دليل خوي فريبکاري غربي ها بوجود آيد جلوگيري مي کند.

جلالي در پايان تصريح کرد: اين طرح نشان از اراده جدي مجلس در دفاع از حقوق مسلم ملت و ايستادگي آنان در برابر زياده خواهي هاي آمريکا و دول مستکبر غربي دارد و در صورت به تصويب رسيدن با همين شرايطي که فعلا در اين طرح به آن تصريح شده است، اقدام موثري در پشتيباني از دولت و تيم هسته اي در مذاکرات با ۱+۵ خواهد بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html